Poesipaketering! 2001-12-17 13:51 

Imorgon, tisdagen den 18 december kl. 16.30. är det en extra ”poesikväll”. Jag har några anmälda men behöver minst sex personer till.

Vid detta extra tillfälle betalar Kylskåpspoesi 3kr per ask istället för vanliga 2kr. Förhoppningsvis blir vi tillräckligt många så vi kan packa 1500-2000 askar dvs. minst 4500 kr till föreningen. Har du möjlighet att hjälpa till, ring eller skicka ett mail till mig på:

dg@kfumorebro.org

hem 019- 611 09 23
Mob. 073- 981 51 88
Arb. 019- 10 14 15



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=253


Skrivet av:

Daniel Gustafsson