|
Missa inte Klubbkvällen!
| 2001-02-02 23:56 |
Ni som ännu inte anmält er till Klubbkvällen nästa lördag, rekomenderas verkligen att göra det. Låt er inte avskräckas av att anmälningstiden gått ut, det går att lösa. Ring till Lasse H med en gång, så riskerar du inte att gå miste om en av de trevligaste klubbhändelserna under året. På veckans bild kan du se hur kul det faktiskt kan bli!
[Tillbaka]
|