Missa inte Klubbkvällen! 2001-02-02 23:56 

Ni som ännu inte anmält er till Klubbkvällen nästa lördag, rekomenderas verkligen att göra det. Låt er inte avskräckas av att anmälningstiden gått ut, det går att lösa. Ring till Lasse H med en gång, så riskerar du inte att gå miste om en av de trevligaste klubbhändelserna under året. På veckans bild kan du se hur kul det faktiskt kan bli!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=24


Skrivet av:

Oskar Arlebo