|
KFUM multisport 2008 - Tack!
| 2008-06-29 00:56 |
Jaha, då kan vi lägg ytterligare en upplaga av KFUM multisport till handlingarna.
Många nöjda röster hördes och många kom fram och tackade för en bra tävling. Några menade till och med att det var den bästa tävlingen vi arrangerat. Det känns kul! Jag vet inte om så var fallet men det nya tävlingsområdet, TC vid Digerberget och det fina vädret hjälpte säkert till när folk skulle kommentera arrangemanget.
Hur som hellst hade det inte blivit så bra om inte så många av oss i klubben ställt upp och jobbat hårt hela eller delar av dagen. Stort tack till alla funktionärer!!!
/Albin
KFUM multisport
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pecka [2008-06-29 13:18] | |
|
 |
Kvarglömt i sekretariatsboden: Thermos Upphittat inlämnat i sekretariatet: Clip On, Sportglasögon, Tumkompass.
Finns hos fam Norman |
[Tillbaka]
|
|