Jaha, då kan vi lägg ytterligare en upplaga av KFUM multisport till handlingarna. Många nöjda röster hördes och många kom fram och tackade för en bra tävling. Några menade till och med att det var den bästa tävlingen vi arrangerat. Det känns kul! Jag vet inte om så var fallet men det nya tävlingsområdet, TC vid Digerberget och det fina vädret hjälpte säkert till när folk skulle kommentera arrangemanget.
|