|
Träning 5 juni
| 2008-05-28 15:07 |
Jag vet att vi arrangerar parkserie för ungd. i Hästhagen, men för övriga finns det möjlighet att springa banor norr om Runnaby. Där 25-mannaträningen gick förra året. Det finns ingen träning inlagd på träningsprogrammet så här är ett alternativ.
Jag lägger KM åt OK Tisaren där den 6 juni, så på torsdag e m sätter jag ut kompliterand t-ställningar till våra fasta kontroller. Mycket är likt förra årets 25-mannaträning men det kanske är roligare att springa i skogen än på något elljusspår. Det finns 5 banor (7,8 5,7 4,1 3,0 och 2,4 km) i fallande svårighetsgrad. Ni som var med förra året vet att det är vår snabbaste terräng, km-tiden låg då omkring 5 min/km. Jag trycker banorna på tisdag, vill därför senast måndag kväll veta om några vill ha kartor. Skriv in det under denna nyhet så jag vet.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | C-G [2008-06-03 18:59] | |
|
 |
Till de som beställt kartor till torsdag kväll / fredag morgon. Eftersom KFUM skall ha en egen marknadsafton på torsdag och det inte är något i klubbstugan, så sätter jag kartorna på tavlan UTANFÖR klubbstugan på torsdag e m. Märkta med ert namn så ta rätt karta. Def. finns på baksidan av kartan. Bana 1 (7,8 km) har skala 1:10 500 för att få rum banan på en A4 utskrift. Men skillnaden är så liten att ni inte märker av den mot den vanliga 1:10 000. Jag plockar ner T-ställningarna efter 12 på fredag. |
| Skrivet av: | BjörnL [2008-06-02 22:52] | |
|
 |
| En 7,8 till Erik, springer fredag fm, hämtar karta på torsdag. |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2008-06-02 22:43] | |
|
 |
Vi springer gärna på fredag morgon. 4,1 + 3,0 + 2,4 = 3 st kartor. / Ellinor, Jacob och Peter |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-06-02 13:13] | |
|
 |
| Jag tar gärna en 7.8km-bana och hänger på Kattis och den långe på fredagsmorgonen. |
| Skrivet av: | frippe [2008-06-01 7:59] | |
|
 |
| 5.8 gärna! För avhämtning i klubbstugan 18.00? |
| Skrivet av: | Ari [2008-05-30 10:22] | |
|
 |
| Två st 7.8 önskas |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-05-29 9:17] | |
|
 |
| Weine 7.8 Eleonor 4,1 |
| Skrivet av: | Kattis [2008-05-28 17:47] | |
|
 |
| Va bra, det blir tidig start ser jag.. vill gärna ha en karta för 7,8 och en för 4,1. Tack! |
| Skrivet av: | C-G [2008-05-28 17:11] | |
|
 |
| Visst kan du gör det, helst före eftersom jag direkt efteråt plockar in t-ställningarna. Vilken bana isåfall? |
| Skrivet av: | Kattis [2008-05-28 16:11] | |
|
 |
| C-G>> Finns det möjlighet att få springa den under dagen den 6:e, givetvis så att det inte krockar med deras KM? |
[Tillbaka]
|
|