Jag vet att vi arrangerar parkserie för ungd. i Hästhagen, men för övriga finns det möjlighet att springa banor norr om Runnaby. Där 25-mannaträningen gick förra året. Det finns ingen träning inlagd på träningsprogrammet så här är ett alternativ. Jag lägger KM åt OK Tisaren där den 6 juni, så på torsdag e m sätter jag ut kompliterand t-ställningar till våra fasta kontroller. Mycket är likt förra årets 25-mannaträning men det kanske är roligare att springa i skogen än på något elljusspår.
|