INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag lördag 31/5 - Det finns kartor över 2008-05-29 12:29 

På lördag kör vi dubbla pass på den nyreviderade kartan i Kinkhyttan. Det första passet är en kortdistansbana och efter lunch kör vi en "rävjakt". Lunch inmudigas antingen på pizzeria i Fjugesta eller i grögräset med egen medhavd pastasallad.

Förmiddagsträningen startar kl. 10 och eftermiddagspasset så snart vi har smält lunchen.

Det blir två tempofyllda och teknikintensiva träningar som är perfekt uppladdning inför Jukola.

Det finns fler kartor!
Torsdag kl 12:30 finns det 6 kartor kvar till fm passet och 7 till em. Först till kvarn.




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2262


  [Tillbaka

Kommentarer 24 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: piraten [2008-05-30 15:38]
Vägbeskrivning i Eniro. SKriv "Hälsingsåsen" om inte länken nedan fungerar.

http://www.tinyurl.se/4e26

Skrivet av: C-G [2008-05-30 14:11]
Vägbeskrivning till lördagen träning: Från Örebro åk E18 till Lekhyttan sväng vänster mot Mullhyttan, Vekhyttan eller Kinkhyttan vet ej vad det står på skylten. Efter några hundra meter fortfarande i Lekhyttan sväng höger, åk ca 3 km till Kinkhyttan. Sväng vänster (står Brohyttan eller Fjugesta).
Åk 1 km sväng höger på en liten skogsbilväg, här borde det sitta en skärm hoppas PJ eller Janne sätter ut den. Det är ett par hundra meter efter vägen till SM gärdet där vi haft ett flertal tävlingar.
Åk skogsbilvägen i en km så är ni framme vid förmiddagens TC.
Mer utförlig kan jag inte bli, det går även att ta sig in från Fjugesta eller Mullhyttehållet men det är en annan historia.

Skrivet av: Inger Nicolas [2008-05-30 7:39]
Vill gärna ha en karta på förmiddagen.

Skrivet av: Axel [2008-05-29 13:31]
Finns det någon vägbeskrivning till samlingen det första passet? Även för långväga gäster...

Skrivet av: Piraten [2008-05-29 12:31]
.
ALLA NEDAFÖR HAR KARTOR PÅ LÖRDAG. Det finns just nu sex kartor kvar till fm och sju kvar till em. Om du vill med anmäler du dig genm att kommentera nyheten. Först tillkvarn....





Skrivet av: sus [2008-05-29 7:58]
Om det fortfarande finns möjlighet att vara med så anmäler jag mig gärna till lördag fm och ev em.

Skrivet av: Brynäs [2008-05-28 21:44]
Jag och Eleonor är med på fm.

Skrivet av: Martin och Carina Regborn [2008-05-28 20:14]
Piraten>> Vi vill gärna vara med både på fm och em. Vi har besök av en japansk orienterare Hiromi och hon vill också gärna springa både fm och em, om det går bra?

Skrivet av: Axel [2008-05-28 17:08]
Jag anmäler mig och två Hestra-killar till båda passen.

Skrivet av: NormanK [2008-05-28 10:17]
Jag är gärna med på förmiddagens pass.

Skrivet av: birgitta a [2008-05-28 9:50]
Jag vill vara med på f.m.

Skrivet av: Susanne E [2008-05-28 8:54]
Jag, och troligen Nina vill vara med fm & em.

Skrivet av: Emma [2008-05-28 7:47]
Jag vill vara med förmiddag + eftermiddag.

Skrivet av: Stefan [2008-05-28 7:02]
Jag är med på fm och ev em.

Skrivet av: Kajsa [2008-05-26 23:21]
Jag vill springa på förmiddagen tack.

Skrivet av: Sara K [2008-05-26 21:47]
Jag vill vara med (fm+em)

Skrivet av: Aläng [2008-05-26 21:30]
Jag och troligtvis Jenny kommer. (fm+em)

Skrivet av: Piraten [2008-05-26 20:35]
Martin och Carina Regborn>> Det går bra. Vill ni vara med på både för och eftermiddag?

Skrivet av: Martin och Carina Regborn [2008-05-26 19:53]
Vi skulle vilja vara med om det går bra.

Skrivet av: ChristinaZ [2008-05-26 18:47]
jag följer gärna med men vad innebär den här rävjakten...? +Vart är alla träningssugna tjejer??

Skrivet av: Pionhed [2008-05-26 8:09]
Jag är gärna med på båda passen.

Skrivet av: frippe [2008-05-25 7:58]
Alltid kul med nyreviderade kartor. Är gärna med på första passet.

Skrivet av: Löken [2008-05-24 21:36]
Jag är med både på fm och em. :)

Skrivet av: Piraten [2008-05-24 17:36]
Vill vara med på både förmiddag och eftermiddag.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]