Träningsdag lördag 31/5 - Det finns kartor över 2008-05-29 12:29 

På lördag kör vi dubbla pass på den nyreviderade kartan i Kinkhyttan. Det första passet är en kortdistansbana och efter lunch kör vi en "rävjakt". Lunch inmudigas antingen på pizzeria i Fjugesta eller i grögräset med egen medhavd pastasallad.

Förmiddagsträningen startar kl. 10 och eftermiddagspasset så snart vi har smält lunchen.

Det blir två tempofyllda och teknikintensiva träningar som är perfekt uppladdning inför Jukola.

Det finns fler kartor!
Torsdag kl 12:30 finns det 6 kartor kvar till fm passet och 7 till em. Först till kvarn.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2262


Skrivet av:

Jan Johansson