INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tack alla funktionärer! 2008-05-10 18:23 

Krångel med startlistor, borttappat usb-minne, bom ivägen för startpersonalen och utan el i speakervagnen, ja mycket kan hända innan en tävling! Det är tur att alla inte vet vad som händer bakom kulisserna...

...och att att vi har så många duktiga medlemmar i klubben som verkligen vet hur man arrangerar en bra tävling och löser alla problem som uppkommer! Ett stort tack till alla funktionärer som bidrog till dagen succé, ni gjorde detta så bra att jag kunde smyga iväg utan att det ens märktes. Lite ledsen är jag över att jag inte fick vara med hela dagen, det är alltid trevlig stämning när KFUM arrangerar tävling.

Dock har vi inte rott detta iland riktigt än. Efter Hagabys tävling imorgon är det bra att så många som möjligt stannar och hjälper till att riva TC, eftersom det är en uppgift vi delar med Hagaby. Men det är jag säker på att vi fixar, så återigen ett stort tack till alla som bidragit till en riktigt lyckad tävlingshelg!




Skrivet av:

Kristin Jacobson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2254


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stina [2008-05-13 22:13]
håller med mattis!!

Skrivet av: matte [2008-05-13 21:33]
Vi ska tacka dig, du har gjort ett strålande jobb :)



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]