Tack alla funktionärer! 2008-05-10 18:23 

Krångel med startlistor, borttappat usb-minne, bom ivägen för startpersonalen och utan el i speakervagnen, ja mycket kan hända innan en tävling! Det är tur att alla inte vet vad som händer bakom kulisserna...

...och att att vi har så många duktiga medlemmar i klubben som verkligen vet hur man arrangerar en bra tävling och löser alla problem som uppkommer! Ett stort tack till alla funktionärer som bidrog till dagen succé, ni gjorde detta så bra att jag kunde smyga iväg utan att det ens märktes. Lite ledsen är jag över att jag inte fick vara med hela dagen, det är alltid trevlig stämning när KFUM arrangerar tävling.

Dock har vi inte rott detta iland riktigt än. Efter Hagabys tävling imorgon är det bra att så många som möjligt stannar och hjälper till att riva TC, eftersom det är en uppgift vi delar med Hagaby. Men det är jag säker på att vi fixar, så återigen ett stort tack till alla som bidragit till en riktigt lyckad tävlingshelg!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2254


Skrivet av:

Kristin Jacobson