|
Start- och TC-bygge + träning på torsdag
| 2008-05-05 22:40 |
Nu på torsdag samlas vi i Suttarboda för att förbereda TC, start och annat till helgens tävlingar. Med anledning av detta är fikat i klubbstugan inställt och serveras istället i Suttarboda.
Samling från kl 17.30, det finns uppgifter till alla. Det finns också möjlighet för den som vill att ta med träningskläder och provspringa en tävlingsbana.
Välkomna!
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Groth [2008-05-06 20:49] | |
|
 |
| OBS!! Starten kommer också byggas på torsdag istället för på fredag som vi sade tidigare, alla välkomna som vill dra ett strå eller pinne till stacken. |
[Tillbaka]
|
|