Nu på torsdag samlas vi i Suttarboda för att förbereda TC, start och annat till helgens tävlingar. Med anledning av detta är fikat i klubbstugan inställt och serveras istället i Suttarboda. Samling från kl 17.30, det finns uppgifter till alla. Det finns också möjlighet för den som vill att ta med träningskläder och provspringa en tävlingsbana.
|