Start- och TC-bygge + träning på torsdag 2008-05-05 22:40 

Nu på torsdag samlas vi i Suttarboda för att förbereda TC, start och annat till helgens tävlingar. Med anledning av detta är fikat i klubbstugan inställt och serveras istället i Suttarboda.

Samling från kl 17.30, det finns uppgifter till alla. Det finns också möjlighet för den som vill att ta med träningskläder och provspringa en tävlingsbana.

Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2247


Skrivet av:

Oskar Arlebo