INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
ÖLOF-träning onsdag 23/4 Nu med nya banlängder... 2008-04-21 22:23 

Finslipa din stafetteknik på onsdag kväll. Kör från Örebro mot Närkes Kil, ta av strax efter Ekers kyrka mot Billingen. Följ vägen cirka 3 km. Samling kl 18:00 Gemensam start. För den som vill träna natt så är samling istället kl 21:00.

Det finns två gafflade slingor (8,1 och 5,0 km) Blå svårighet på samtliga banor.

Kontrollerna är utmarkerade med små skärmar och reflexstavar. Förtryckta kartor endast i skala 1:15 000.

Tacksam för hjälp av någon person under träningen (kl 18) samt intagning av kontroller (någon som åker hem på lördag från 10-mila kanske kan ordna det på söndag?).

Tänk på miljön! Samåk gärna.




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2229


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Albin [2008-04-22 22:14]
Hoppas på nattstart.

Skrivet av: Axel [2008-04-22 22:00]
KOmmr och springer det långa varvet

Skrivet av: Emma [2008-04-22 21:10]
Jag kommer och springer, 5 km tack!

Skrivet av: Charlotte [2008-04-22 20:54]
Jag vill gärna springa, 5 km!

Skrivet av: håkan carlsson [2008-04-22 15:51]
Hej!

OLGY / TIsaren kommer med ca 20 på dagen och ca 5 på natten.

Håkan

Skrivet av: Chewie [2008-04-22 15:02]
Jag hoppas hinna hem och springa natt. Vill i så fall gärna låna ett (laddat) batteri och samåka med Pionhed!

Skrivet av: Kristin j [2008-04-22 13:44]
Jag vill springa 5 km medans det är ljust ute!

Skrivet av: stefan [2008-04-22 8:56]
låter jobbigt att springa båda rundorna...men gör ett försök.

Skrivet av: M&M [2008-04-21 20:28]
Är ju kvar i stan, så jag kan ta in kontroller om det behövs.

Skrivet av: C-G [2008-04-21 13:26]
PJ: Du kan låna Christers lampa, vet ej var den är efter Stigtomta eller om den behövs laddas.

Skrivet av: Pionhed [2008-04-21 12:03]
Jag springer gärna natt, och gärna 15 000 del.

Är det möjligt att få låna sig en Betty denna kväll?

Skrivet av: Holma [2008-04-21 11:34]
Om jag lyckas addera de båda slingorna rätt så blir den "långa" banan 8,7km. Alltså finns 3 olika banlängder att välja mellan 3,3km - 5,4 km eller 8,7km. Är det så det är tänkt?

PS. Vi kommer ett gäng från OLGY. Kan återkomma om antal senare. DS

Skrivet av: da Silva [2008-04-21 10:55]
Springer gärna natt, gärna på 15.000-delskarta om det går att ordna sådan för oss som har det på 10MILA (str. 1, 2, 4 och 10).



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]