|
ÖLOF-träning onsdag 23/4 Nu med nya banlängder...
| 2008-04-21 22:23 |
Finslipa din stafetteknik på onsdag kväll. Kör från Örebro mot Närkes Kil, ta av strax efter Ekers kyrka mot Billingen. Följ vägen cirka 3 km. Samling kl 18:00 Gemensam start. För den som vill träna natt så är samling istället kl 21:00.
Det finns två gafflade slingor (8,1 och 5,0 km) Blå svårighet på samtliga banor.
Kontrollerna är utmarkerade med små skärmar och reflexstavar. Förtryckta kartor endast i skala 1:15 000.
Tacksam för hjälp av någon person under träningen (kl 18) samt intagning av kontroller (någon som åker hem på lördag från 10-mila kanske kan ordna det på söndag?).
Tänk på miljön! Samåk gärna.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2229
Skrivet av:

Jan Johansson
|