|
"Seniorstugor" i Sälen
| 2008-04-15 19:01 |
Det är lite förvirring kring vilka som ska bo i de så kallade "seniorstugorna" som är bokade till O-ringen i Sälen. Vi har 3 st 10-bäddsstugor bokade. Kan ni som är med på listan nedan kommentera om ni ska bo i en av dessa eller ej. Betala även i i så fall in 550 kr snabbast möjligt på postgirokonto 861448-9 märkt med "Seniorstuga" och glöm inte att ange ert namn.
Anders Pettersson
Björn Norman
Catarina Cuibe
Cecilia Knutsson
Daniel Nordström
Emma Arlebo
Emma Fransson
Erik Harlén
Gustav Groth
Hanna Kask
Iva Navratilova
Jan Johansson
Johan Ericsson
Johan Gunnarsson
Johan Lundmark
Jonas Victorin
Kattis Sjunnesson
Kristin Jacobson
Linda Lännenmäki
Marcus Hardt
Martin Sedström
Oskar Arlebo
Oskar Axelsson
Per Jonhed
Per Sjögren
Sara Kalander
Stefan Aronsson
Susanne Eriksson
Susanne Svahn
Örjan Eriksson
Skriv även en kommentar om ni saknas på listan.
|
Kommentarer
| 17 inlägg hittills |
| Skrivet av: | gurra [2008-04-17 19:51] | |
|
 |
| Ja jag vill bo i seniorstuga, jag har dock betalat in för lite pengar eftersom jag trodde man fördelade konstanden över alla tio, men jag kan betala återstående pengar genast. |
| Skrivet av: | martin [2008-04-17 16:32] | |
|
 |
| Jag och cattis har betalt in för att bo i en seniorstuga. |
| Skrivet av: | djn [2008-04-17 13:03] | |
|
 |
| Jag o Emma med. Pengar kommer under morgondagen. |
| Skrivet av: | Kristin & Oskar [2008-04-16 22:35] | |
|
 |
| Vi planerar att bo i seniorstuga |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-16 21:00] | |
|
 |
| Jag är med, pengar kommer under morgondagen |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-16 14:40] | |
|
 |
| Jag och Cecilia är med. |
| Skrivet av: | Iva & kossa muuuu [2008-04-16 14:15] | |
|
 |
| vi med. en säng räcker ;) |
|
 |
| Vi med. |
| Skrivet av: | Emma & Jonas [2008-04-16 11:16] | |
|
 |
| Vi kommer att bo i en seniorstuga |
| Skrivet av: | Åsa [2008-04-16 9:53] | |
|
 |
Fördelningen av seniorstugorna är gjord efter anmälningar till O-ringen, förutom Björn, Anders, Örjan och Susanne E som bor med sina respektive familjer. Detta innebär att det är 27 st seniorer anmälda. Det saknas ett namn på listan, det är Jessica Pihlblad. Detta gör att kostnaden blir 550:- per person. |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-16 9:44] | |
|
 |
Kul att vid min aktingsvärda ålder få bli inplacerad i en seniorstuga. Tackar självklart ja till att lära ungtupparna lite hyffs under en vecka. Susanne hjälper till med den biten också. |
| Skrivet av: | Peiza [2008-04-16 9:30] | |
|
 |
Vi har tre stugor med tio plaster i varje. 30 personer som står uppräknade i denna nyhet och ändå är vi inte fullt och väntas betala in 550:-
Jag har betalat 495:- sen tidigare och avvaktar med resterande tills vi ser hur det utvecklar sig. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-16 8:23] | |
|
 |
| Jag vill under femdagars bo i vad som i orienteringssammanhang kallas seniorstuga. I övrigt känner jag mig rätt ung och vital. |
| Skrivet av: | Balken [2008-04-15 21:23] | |
|
 |
| Jag o Kattis bor gärna i "seniorstuga" |
| Skrivet av: | fimpen [2008-04-15 20:36] | |
|
 |
| Jag bor i en seniorstuga!!! |
| Skrivet av: | JohanE [2008-04-15 19:52] | |
|
 |
| Johan och Hanna kommer att bo i en seniorstuga. |
| Skrivet av: | Piraten [2008-04-15 19:02] | |
|
 |
| Janne och Sara kommer att bo i en seniorstuga. |
[Tillbaka]
|
|