|
Stigtomtakavlen - Boende och avresor
| 2008-04-13 21:55 |
Under nästa helg så har vi bokat boende på Stavsjö Vandrarhem lördag till söndag. Det finns plats för 12 st.
För att planera avresorna behöver vi veta vilka som är intresserade av platserna. Ni som springer dagsträckor förutsätter jag åker direkt på söndag om ni inte skriver upp er. Kommentera nedan om du vill ha en!
Bor på Stavsjö: Erik Harlén Linda Lännenmäki Oskar Arlebo Kristin Jacobson Johan Gunnarsson Marcus Hardt
Åker hem efter nattsträckorna (Axels bil): Erik Groth Calle Olsson Oskar Axelsson Per Jonhed
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-16 20:57] | |
|
 |
| Jag sover gärna över lördag-söndag! |
| Skrivet av: | Groth [2008-04-14 15:04] | |
|
 |
| Axel> du får gärna ta bil, jag kan möta upp i stan |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-14 14:30] | |
|
 |
| Jag kan ta bil om det behövs. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-14 8:40] | |
|
 |
| Jag åker gärna hem efter nattsträckorna. |
[Tillbaka]
|
|