Stigtomtakavlen - Boende och avresor 2008-04-13 21:55 

Under nästa helg så har vi bokat boende på Stavsjö Vandrarhem lördag till söndag. Det finns plats för 12 st.

För att planera avresorna behöver vi veta vilka som är intresserade av platserna. Ni som springer dagsträckor förutsätter jag åker direkt på söndag om ni inte skriver upp er. Kommentera nedan om du vill ha en!

Bor på Stavsjö:
Erik Harlén
Linda Lännenmäki
Oskar Arlebo
Kristin Jacobson
Johan Gunnarsson
Marcus Hardt

Åker hem efter nattsträckorna (Axels bil):
Erik Groth
Calle Olsson
Oskar Axelsson
Per Jonhed



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2224


Skrivet av:

Erik Harlén