INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Anmälan till brunbildsorientering ons 16/4 2008-04-12 08:48 

På onsdag är det brunbildsorientering (blå-svart svårighet) sydväst om klockhammar. Samling vid Alfstugan kl. 18:00. Försäkra dig om en karta genom att kommentera denna nyhet senast 12:00 på måndag. Ta med torrt ombyte eftersom jag inte vet om vi har möjlighet att duscha i Alfstugan

Detta är ett utmärkt tillfälle att förbättra din teknik och möjlighet att utnyttja kurvbilden bättre i framtiden. Banan är cirka 5 km lång.




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2223


  [Tillbaka

Kommentarer 16 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stina [2008-04-16 21:28]
tack för en kul och bra träning!

Skrivet av: Kajsa [2008-04-16 12:25]
Jag tar tillbaka min anmälan. Har lite förkylningssymptom och vill helst vara frisk på Stigtomta.

Stefan A> Jag kan kolla gårdsplan mm ändå på väg hem från jobbet!

Skrivet av: matte [2008-04-15 20:49]
Säger som magnus
hoppas det inte är försent .... för jag komma.

Skrivet av: Magnus Nilsson [2008-04-15 17:16]
hoppas det inte är försent ....

Skrivet av: C-G [2008-04-14 21:44]
Är på möte, undrar därför om det finns plats åt Christer i någon bil.

Skrivet av: Kristin j [2008-04-14 17:13]
jag vill med

Skrivet av: stina [2008-04-14 12:20]
jag kommer

Skrivet av: kristin c [2008-04-13 22:20]
jag kommer

Skrivet av: da Silva [2008-04-13 22:04]
Hoppas på att kunna delta.

Skrivet av: BjörnL [2008-04-13 21:49]
Erik L kommer.

Skrivet av: Axel [2008-04-13 20:25]
KOmmer om kroppen känns ok.

Skrivet av: Victoria [2008-04-13 19:39]
jag kommer!

Skrivet av: C-G [2008-04-13 19:08]
Christer kommer

Skrivet av: Jenny & Stefan [2008-04-13 18:22]
Vi är gärna med.

Skrivet av: Susanne E [2008-04-13 14:37]
Två kartor, en till mig och en till Elisabeth.

Skrivet av: Kajsa [2008-04-13 9:06]
Då ska jag passa på att vara med!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]