Anmälan till brunbildsorientering ons 16/4 2008-04-12 08:48 

På onsdag är det brunbildsorientering (blå-svart svårighet) sydväst om klockhammar. Samling vid Alfstugan kl. 18:00. Försäkra dig om en karta genom att kommentera denna nyhet senast 12:00 på måndag. Ta med torrt ombyte eftersom jag inte vet om vi har möjlighet att duscha i Alfstugan

Detta är ett utmärkt tillfälle att förbättra din teknik och möjlighet att utnyttja kurvbilden bättre i framtiden. Banan är cirka 5 km lång.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2223


Skrivet av:

Jan Johansson