|
Natt KM 8 april för H21
| 2008-04-02 23:02 |
Natt KM avgörs i Ånnaboda med gemensam start och med de längre banorna gafflade!
KM endast för H21 P.g.a. det låga intresset för Natt-KM imorgon blir det endast tävling i H21. Övriga klasser avgörs vid ett senare tillfälle. Det kommer finnas kartor till er som anmält er plus ett antal extra ex. för de som vill träna.
Samling: Ånnaboda 20.00
Anmälan: Senast söndag kväll på anmälningssidan.
Banor: Bana 1 8,5km Gafflad Svart
Bana Träning 4,2km Rak Röd
Stämplingsmetod: Sportident. Medtag bricka
Start: Gemensam avjogg ca 20.20. Gemensam start ca 20.30.
Frågor: Besvaras nedan eller av Erik Harlén 070-9931590
Hjälp med kontrollintagning efteråt mottages tacksamt!
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | NormanK [2008-04-07 17:17] | |
|
 |
| Vilka banor är aktuella imorgon kväll?? |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-07 13:42] | |
|
 |
| Jag kan ta magnus karta.. |
|
 |
| Har lyckats dubbelboka mig. Var visst sammankallande på det andra arrangemanget så jag får ge upp mina natt-OL-ambitioner. |
| Skrivet av: | Brynäs. [2008-04-03 10:54] | |
|
 |
| Måste vara ett sent första april-skämt att arrangera Natt-KM samma dag som OK Milans poängtävling. |
[Tillbaka]
|
|