INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Natt KM 8 april för H21 2008-04-02 23:02 

Natt KM avgörs i Ånnaboda med gemensam start och med de längre banorna gafflade!

KM endast för H21
P.g.a. det låga intresset för Natt-KM imorgon blir det endast tävling i H21. Övriga klasser avgörs vid ett senare tillfälle. Det kommer finnas kartor till er som anmält er plus ett antal extra ex. för de som vill träna.

Samling: Ånnaboda 20.00

Anmälan: Senast söndag kväll på anmälningssidan.

Banor:
Bana 1 8,5km Gafflad Svart

Bana Träning 4,2km Rak Röd

Stämplingsmetod: Sportident. Medtag bricka

Start: Gemensam avjogg ca 20.20. Gemensam start ca 20.30.

Frågor: Besvaras nedan eller av Erik Harlén 070-9931590

Hjälp med kontrollintagning efteråt mottages tacksamt!




Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2214


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: NormanK [2008-04-07 17:17]
Vilka banor är aktuella imorgon kväll??

Skrivet av: stefan [2008-04-07 13:42]
Jag kan ta magnus karta..

Skrivet av: magnusnilsson [2008-04-06 19:38]
Har lyckats dubbelboka mig. Var visst sammankallande på det andra arrangemanget så jag får ge upp mina natt-OL-ambitioner.

Skrivet av: Brynäs. [2008-04-03 10:54]
Måste vara ett sent första april-skämt att arrangera Natt-KM samma dag som OK Milans poängtävling.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]