Natt KM 8 april för H21 2008-04-02 23:02 

Natt KM avgörs i Ånnaboda med gemensam start och med de längre banorna gafflade!

KM endast för H21
P.g.a. det låga intresset för Natt-KM imorgon blir det endast tävling i H21. Övriga klasser avgörs vid ett senare tillfälle. Det kommer finnas kartor till er som anmält er plus ett antal extra ex. för de som vill träna.

Samling: Ånnaboda 20.00

Anmälan: Senast söndag kväll på anmälningssidan.

Banor:
Bana 1 8,5km Gafflad Svart

Bana Träning 4,2km Rak Röd

Stämplingsmetod: Sportident. Medtag bricka

Start: Gemensam avjogg ca 20.20. Gemensam start ca 20.30.

Frågor: Besvaras nedan eller av Erik Harlén 070-9931590

Hjälp med kontrollintagning efteråt mottages tacksamt!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2214


Skrivet av:

Erik Harlén