|
På söndag är det dags att anmäla lag till 10-mila
| 2008-03-28 07:11 |
Hur många lag ska vi ha i år? Har du inte anmält dig så är det dags att göra det nu. Vi har hyrt en scoutgård cirka 6 km från TC.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|