På söndag är det dags att anmäla lag till 10-mila 2008-03-28 07:11 

Hur många lag ska vi ha i år? Har du inte anmält dig så är det dags att göra det nu.
Vi har hyrt en scoutgård cirka 6 km från TC.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2208


Skrivet av:

Jan Johansson