|
På söndag är det dags att anmäla lag till 10-mila
| 2008-03-28 07:11 |
Hur många lag ska vi ha i år? Har du inte anmält dig så är det dags att göra det nu. Vi har hyrt en scoutgård cirka 6 km från TC.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2208
Skrivet av:

Jan Johansson
|