|
Drygt 300 barn orienterade i Brunnsparken
| 2008-03-21 10:55 |
Ja, vad kan man säga annat än ....SUCCÉ!
Drygt 300 barn, många klädda till påskgummor och påskgubbar, kom till Parkhallen på skärtorsdagen för att orientera och hitta ägg i Brunnsparken. De ägg som fanns vid kontrollerna skulle paras ihop med rätt ägg på stämpelkortet, vilket inte vållade några problem.
Idel glada barn och föräldrar kom i mål och ännu gladare blev barnen när de fick ett påskägg fyllt med godis och blev bjudna på saft och bulle sponsrat av ICA Parken.
Tack vare ett 25-tal funktionärer, som alla hade fullt upp, fungerade allt mycket bra och att det blir en repris nästa påsk är givet.
[Tillbaka]
|
|