Drygt 300 barn orienterade i Brunnsparken 2008-03-21 10:55 

Ja, vad kan man säga annat än ....SUCCÉ!

Drygt 300 barn, många klädda till påskgummor och påskgubbar, kom till Parkhallen på skärtorsdagen för att orientera och hitta ägg i Brunnsparken. De ägg som fanns vid kontrollerna skulle paras ihop med rätt ägg på stämpelkortet, vilket inte vållade några problem.

Idel glada barn och föräldrar kom i mål och ännu gladare blev barnen när de fick ett påskägg fyllt med godis och blev bjudna på saft och bulle sponsrat av ICA Parken.

Tack vare ett 25-tal funktionärer, som alla hade fullt upp, fungerade allt mycket bra och att det blir en repris nästa påsk är givet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2202

Skrivet av: Gunnel Öst