|
Vårens tävlingar behöver arbetskraft!
| 2008-04-04 21:44 |
I vår arrangerar KFUM Natt-DM, KFUM träffen och Sprint-DM. Några av oss har jobbat ett tag men nu behöver vi bli fler.
Natt-DM går av stapeln 15 april i Klockhammar, KFUM-träffen den 10 maj i Suttarboda och Sprint-DM 24 maj i Hästhagen.
Även om vi tre debuterar som tävlingsledare har vi höga ambitioner och för att kunna göra årets tre bästa arrangemang i Örebro län behöver vi er hjälp!
Nu har du möjlighet att anmäla dig som funktionär via länken till anmälningssidan nedan. Så fundera på vilken/vilka tävlingar du kan hjälpa till på och om det är något särskilt område du vill hugga tag i. För att komma vidare i planeringen och slippa jaga er på telefon är vi tacksamma om ni anmäler er så snart ni kan.
Sara, Christina och Kristin
Funktionärsanmälan Natt-DM >>> Funktionärsanmälan KFUM-träffen >>> Funktionärsanmälan Sprint-DM >>>
[Tillbaka]
|
|