Vårens tävlingar behöver arbetskraft! 2008-04-04 21:44 

I vår arrangerar KFUM Natt-DM, KFUM träffen och Sprint-DM. Några av oss har jobbat ett tag men nu behöver vi bli fler.

Natt-DM går av stapeln 15 april i Klockhammar, KFUM-träffen den 10 maj i Suttarboda och Sprint-DM 24 maj i Hästhagen.

Även om vi tre debuterar som tävlingsledare har vi höga ambitioner och för att kunna göra årets tre bästa arrangemang i Örebro län behöver vi er hjälp!

Nu har du möjlighet att anmäla dig som funktionär via länken till anmälningssidan nedan. Så fundera på vilken/vilka tävlingar du kan hjälpa till på och om det är något särskilt område du vill hugga tag i. För att komma vidare i planeringen och slippa jaga er på telefon är vi tacksamma om ni anmäler er så snart ni kan.

Sara, Christina och Kristin

Funktionärsanmälan Natt-DM >>>
Funktionärsanmälan KFUM-träffen >>>
Funktionärsanmälan Sprint-DM >>>



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2196


Skrivet av:

Kristin Jacobson