|
Påskläger 20/3 - 24/3
| 2008-03-07 15:58 |
Vi startar tävlingssäsongen 2008 med att åka ner till Ronneby i påsk och springa elitserietävlingarna och 7-manna/4-dam stafetten.
Uppdaterad: Sista anmälan Sön 9 / 3 kl 20.00
Jag har bokat delar av Aspans kursgård utanför Ronneby som vi bott i 2 ggr tidigare. I år kommer vi dela anläggningen med Garphyttan och Vimmerby. Vi kommer att bo i de mindre stugorna på gården med 4 resp 8 bäddar i. Just nu har vi 20 platser men det kan nog finnas utrymme för fler i stora stugan. Det här lägret riktar sig främst till juniorer och seniorer men självklart är övriga också välkomna att följa med.
Maten kommer vi att laga gemensamt i köket på Aspan. Jag kan göra någon typ av gruppindelning.
Avresan blir någon gång runt 12.00 på torsdagen. I alla fall för de som ska springa nattsträckorna på stafetten.
Tävlingsprogrammet Tor 20/3 7-manna/4-Dam stafetten nattsträckor Karlskrona Fre 21/3 7-manna/4-Dam dagsträckor Karlskrona Lör 22/3 Elitserien sprint + Medeldistans tävling Ronneby Sön 23/3 Elitserien medel + Medeldistans tävling Ronneby Mån 24/3 Elittävling långdistans Ronneby
Tävlingarna kommer att dyka upp på anmälningssidan inom kort. Anmäl er till lägret genom att kommentera nyheten!
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
|
 |
| jag vill följa med! |
| Skrivet av: | stina [2008-03-08 16:54] | |
|
 |
| jag och carro vill med! |
| Skrivet av: | Linda [2008-03-07 20:27] | |
|
 |
| Anmäler sig |
| Skrivet av: | fimpen [2008-03-07 16:55] | |
|
 |
| Jag hänger med!!! |
| Skrivet av: | Hempa [2008-03-07 16:01] | |
|
 |
| Jag ska ju med själv också.. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-03-06 12:44] | |
|
 |
| Jag anmäler mig. |
| Skrivet av: | Pecka [2008-03-02 12:07] | |
|
 |
| Clobbe, Kerstin & Pecka anmäler sig. |
| Skrivet av: | Peiza [2008-02-27 9:28] | |
|
 |
| Jag vill med. |
| Skrivet av: | Piraten [2008-02-25 20:41] | |
|
 |
| Janne & Sara anmäler sig. |
|
 |
| Oskar & Kristin anmäler sig. Även om det mest såg ut att vara sprint och annat elände där nere... :-( |
| Skrivet av: | Björne [2008-02-25 19:53] | |
|
 |
| Ronneby here I come! |
| Skrivet av: | C-G [2008-02-25 19:42] | |
|
 |
| Christer o C-G anmäler sig |
[Tillbaka]
|
|