INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påskläger 20/3 - 24/3 2008-03-07 15:58 

Vi startar tävlingssäsongen 2008 med att åka ner till Ronneby i påsk och springa elitserietävlingarna och 7-manna/4-dam stafetten.

Uppdaterad: Sista anmälan Sön 9 / 3 kl 20.00

Jag har bokat delar av Aspans kursgård utanför Ronneby som vi bott i 2 ggr tidigare. I år kommer vi dela anläggningen med Garphyttan och Vimmerby. Vi kommer att bo i de mindre stugorna på gården med 4 resp 8 bäddar i. Just nu har vi 20 platser men det kan nog finnas utrymme för fler i stora stugan. Det här lägret riktar sig främst till juniorer och seniorer men självklart är övriga också välkomna att följa med.

Maten kommer vi att laga gemensamt i köket på Aspan. Jag kan göra någon typ av gruppindelning.

Avresan blir någon gång runt 12.00 på torsdagen. I alla fall för de som ska springa nattsträckorna på stafetten.

Tävlingsprogrammet
Tor 20/3 7-manna/4-Dam stafetten nattsträckor Karlskrona
Fre 21/3 7-manna/4-Dam dagsträckor Karlskrona
Lör 22/3 Elitserien sprint + Medeldistans tävling Ronneby
Sön 23/3 Elitserien medel + Medeldistans tävling Ronneby
Mån 24/3 Elittävling långdistans Ronneby

Tävlingarna kommer att dyka upp på anmälningssidan inom kort. Anmäl er till lägret genom att kommentera nyheten!




Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2187


  [Tillbaka

Kommentarer 12 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Victoria [2008-03-08 19:22]
jag vill följa med!

Skrivet av: stina [2008-03-08 16:54]
jag och carro vill med!

Skrivet av: Linda [2008-03-07 20:27]
Anmäler sig

Skrivet av: fimpen [2008-03-07 16:55]
Jag hänger med!!!

Skrivet av: Hempa [2008-03-07 16:01]
Jag ska ju med själv också..

Skrivet av: Pionhed [2008-03-06 12:44]
Jag anmäler mig.

Skrivet av: Pecka [2008-03-02 12:07]
Clobbe, Kerstin & Pecka anmäler sig.

Skrivet av: Peiza [2008-02-27 9:28]
Jag vill med.

Skrivet av: Piraten [2008-02-25 20:41]
Janne & Sara anmäler sig.

Skrivet av: da Silva [2008-02-25 20:24]
Oskar & Kristin anmäler sig. Även om det mest såg ut att vara sprint och annat elände där nere... :-(

Skrivet av: Björne [2008-02-25 19:53]
Ronneby here I come!

Skrivet av: C-G [2008-02-25 19:42]
Christer o C-G anmäler sig



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]