|
SKIDSKYTTE KM = Löpkast-KM
| 2008-02-12 21:44 |
På torsdag så är det hög tid att ladda bössan och valla skidorna!! Men i år räcker det med att ställa in siktet med kastarmen, och snöra löparskorna
Årets första udda-km. Löpsträcka ca 4-6 km, 3 kastmoment med boll och straffrundor utlovas. Gemensam start. Genomgång av bansträckning,banprofil och regler i övrigt kl 18:00 vid klubbstugan. Inkastning sker sedan under uppvärmningen.
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2008-02-13 22:41] | |
|
 |
| Alla kan och bör deltaga! |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-13 20:29] | |
|
 |
| Väntar på svar om start imorgon, jag förstår att tävlingsjuryn sammanträder, men som komplement kan jag meddela att 1966 deltog i skidskytte-JSM i Falun med näst bästa åktid men tyvärr 17 bom!!!! |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-13 18:33] | |
|
 |
| Kan en man i denna respktabla ålder( H60) deltaga i denna spännande utmaning? |
| Skrivet av: | Peiza [2008-02-12 22:29] | |
|
 |
| Verkar kul! Men missar det själv tyvärr. |
[Tillbaka]
|
|