INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
SKIDSKYTTE KM = Löpkast-KM 2008-02-12 21:44 

På torsdag så är det hög tid att ladda bössan och valla skidorna!! Men i år räcker det med att ställa in siktet med kastarmen, och snöra löparskorna

Årets första udda-km. Löpsträcka ca 4-6 km, 3 kastmoment med boll och straffrundor utlovas. Gemensam start. Genomgång av bansträckning,banprofil och regler i övrigt kl 18:00 vid klubbstugan. Inkastning sker sedan under uppvärmningen.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2179


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Tävlingsledningen [2008-02-13 22:41]
Alla kan och bör deltaga!

Skrivet av: Brynäs [2008-02-13 20:29]
Väntar på svar om start imorgon, jag förstår att tävlingsjuryn sammanträder, men som komplement kan jag meddela att 1966 deltog i skidskytte-JSM i Falun med näst bästa åktid men tyvärr 17 bom!!!!

Skrivet av: Brynäs [2008-02-13 18:33]
Kan en man i denna respktabla ålder( H60) deltaga i denna spännande utmaning?

Skrivet av: Peiza [2008-02-12 22:29]
Verkar kul! Men missar det själv tyvärr.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 1
Varav unika: 1

[Mer statistik]