SKIDSKYTTE KM = Löpkast-KM 2008-02-12 21:44 

På torsdag så är det hög tid att ladda bössan och valla skidorna!! Men i år räcker det med att ställa in siktet med kastarmen, och snöra löparskorna

Årets första udda-km. Löpsträcka ca 4-6 km, 3 kastmoment med boll och straffrundor utlovas. Gemensam start. Genomgång av bansträckning,banprofil och regler i övrigt kl 18:00 vid klubbstugan. Inkastning sker sedan under uppvärmningen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2179


Skrivet av:

Stefan Aronsson