INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
VETS KANSKE INTE ON TOUR AGAIN? 2008-02-24 17:55 

Fyra oldies + undertecknad känns lite tunnt. Minst en minibuss väl? 3-4 till åtminstone! Annars satsar vi väl på 2009 när inte påskveckan trasslar till det. Det har tydligen varit så för en del.

Orustkavlen lördagen 15:e (Tvåmannakavlen med två sträckor/pers) och Kvillebys nationella på söndan. Vi brukar köra Öppen 5 allihop. Fredagkvällen? Boende kan bli aktuellt på KFUM-gården Sparreviken utanför Ljungskile. Om det blir nått överhuvudtaget!? Det känns som att vi tar beslut om en vecka, söndagen 2 mars.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2178


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pionhed [2008-02-19 21:40]
Åh, om man ändå vore vuxen!

Skrivet av: frippe [2008-02-13 9:19]
Åker gärna med !!

Skrivet av: Christer Öst [2008-02-13 7:46]
Jag anmäler mig!

Skrivet av: Widdas [2008-02-12 19:52]
Jag skulle mer än gärna hänga med. Det är bara så att jag kommer hem från en veckas turskidåkning i Jämtlandsfjällen på söndagmorgon den 16:e så jag hänger med nästa år i stället.

Skrivet av: Brynäs [2008-02-12 19:24]
Hänger på om inte Brynäs spelar SM-final förståss.

Skrivet av: peter johansson [2008-02-12 17:43]
vore skitkul jag hänger på.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]