|
VETS KANSKE INTE ON TOUR AGAIN?
| 2008-02-24 17:55 |
Fyra oldies + undertecknad känns lite tunnt. Minst en minibuss väl? 3-4 till åtminstone! Annars satsar vi väl på 2009 när inte påskveckan trasslar till det. Det har tydligen varit så för en del.
Orustkavlen lördagen 15:e (Tvåmannakavlen med två sträckor/pers) och Kvillebys nationella på söndan. Vi brukar köra Öppen 5 allihop. Fredagkvällen? Boende kan bli aktuellt på KFUM-gården Sparreviken utanför Ljungskile. Om det blir nått överhuvudtaget!? Det känns som att vi tar beslut om en vecka, söndagen 2 mars.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-02-19 21:40] | |
|
 |
| Åh, om man ändå vore vuxen! |
| Skrivet av: | frippe [2008-02-13 9:19] | |
|
 |
| Åker gärna med !! |
| Skrivet av: | Christer Öst [2008-02-13 7:46] | |
|
 |
| Jag anmäler mig! |
| Skrivet av: | Widdas [2008-02-12 19:52] | |
|
 |
| Jag skulle mer än gärna hänga med. Det är bara så att jag kommer hem från en veckas turskidåkning i Jämtlandsfjällen på söndagmorgon den 16:e så jag hänger med nästa år i stället. |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-12 19:24] | |
|
 |
Hänger på om inte Brynäs spelar SM-final förståss.
|
| Skrivet av: | peter johansson [2008-02-12 17:43] | |
|
 |
| vore skitkul jag hänger på. |
[Tillbaka]
|
|