VETS KANSKE INTE ON TOUR AGAIN? 2008-02-24 17:55 

Fyra oldies + undertecknad känns lite tunnt. Minst en minibuss väl? 3-4 till åtminstone! Annars satsar vi väl på 2009 när inte påskveckan trasslar till det. Det har tydligen varit så för en del.

Orustkavlen lördagen 15:e (Tvåmannakavlen med två sträckor/pers) och Kvillebys nationella på söndan. Vi brukar köra Öppen 5 allihop. Fredagkvällen? Boende kan bli aktuellt på KFUM-gården Sparreviken utanför Ljungskile. Om det blir nått överhuvudtaget!? Det känns som att vi tar beslut om en vecka, söndagen 2 mars.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2178


Skrivet av:

Lars Hellstrandh