|
O-ringen i Örebro 2010
| 2008-01-15 21:51 |
Inbjudan har kommit till ett planeringsmöte inför O-ringen i Örebro 2010. Onsdagen den 23 januari, kl. 18.00, i KFUM-huset, Borgmästargatan 9.
Frågan som skall diskuteras är hur en lämplig ansvarsfördelning mellan Örebroklubbarna bör se ut.
I bifogat dokument redovisas ett förslag till arbetsfördelning. (Fil kommer att läggas ut av admin).
Boka även in lördagen den 9 februari. Då inbjuds vi att delta på ett stormöte där beslut om ansvarsfördelningen skall tas. Lokal: Karl-Johansskolan. Tid meddelas senare.
/Kerstin Norman
O-ringen arbetsfördelning.doc
[Tillbaka]
|
|