O-ringen i Örebro 2010 2008-01-15 21:51 

Inbjudan har kommit till ett planeringsmöte inför O-ringen i Örebro 2010. Onsdagen den 23 januari, kl. 18.00, i KFUM-huset, Borgmästargatan 9.

Frågan som skall diskuteras är hur en lämplig ansvarsfördelning mellan Örebroklubbarna bör se ut.

I bifogat dokument redovisas ett förslag till arbetsfördelning. (Fil kommer att läggas ut av admin).


Boka även in lördagen den 9 februari. Då inbjuds vi att delta på ett stormöte där beslut om ansvarsfördelningen skall tas. Lokal: Karl-Johansskolan. Tid meddelas senare.

/Kerstin Norman


O-ringen arbetsfördelning.doc

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2159


Skrivet av:

Kerstin Norman