|
Runnaby 2008 ny karta
| 2008-01-11 13:39 |
Just i dagarna är nya kartan runt klubbstugan färdigrev. den kommer att heta Runnaby 2008. Den kommer att användas första gången till Vinterserien den 2 feb. (ultra lång). Kartan kommer inte att tryckas utan skrivas ut på KFUMs skrivare och tur är väl det eftersom det kommer att gallras ganska hårt på kartan i vinter och då kan man ju förnya kartan allt eftersom förändringarna sker.
Samtidigt flyttas 4 fasta kontroller på kartan det är kontroll 4 o 55 p g a att de inte får vara i fred. Även 66 o 67 flyttas detta p g a att de nu ligger på hyggen. Nya kartor mrd fasta kontroller kommer att finnas i klubbstugan efter Vinterserien.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|