Just i dagarna är nya kartan runt klubbstugan färdigrev. den kommer att heta Runnaby 2008. Den kommer att användas första gången till Vinterserien den 2 feb. (ultra lång). Kartan kommer inte att tryckas utan skrivas ut på KFUMs skrivare och tur är väl det eftersom det kommer att gallras ganska hårt på kartan i vinter och då kan man ju förnya kartan allt eftersom förändringarna sker. Samtidigt flyttas 4 fasta kontroller på kartan det är kontroll 4 o 55 p g a att de inte får vara i fred. Även 66 o 67 flyttas detta p g a att de nu ligger på hyggen.
|