|
1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn....
| 2008-01-10 08:19 |
Skidläger i Säfsen 24-27/1 Återigen beger vi oss till Säfsen i slutet av januari för att åka lite skidor. För anmälan gäller först till kvarn och sker genom att kommentera denna nyhet.
Boende: Tre "Timmerstuga Säfsen" (6 bäddar) är bokade. Utrustning m.m. se mer info
Resa: Egna bilar. Det är 15,4 mil enkel resa och tar cirka 2 h och 15 min. Kostanden för resan görs upp mellan dem som samåker.
Mat: Lagas på plats eller förbereds hemma. Varje stuga samordnar detta själva och gör själva upp om kostnaden.
Kostnad: Självkostnadspris vilket är 1995 kr/stuga + resa och mat.
Anmälan är bindande (om det inte finns någon annan som kan ta platsen)
(11 dec) Jag har precis bokat den 4:e stugan. Kul att så många vill följa med!
Anmälda: Janne Axel Bergmans x 6 = en stuga Kattis Johan L Sara K Örjan Susanne E Kristin J Oskar Stina Per Jonhed Ulla Jonhed Hans Jonhed Linda Erik H Norse Emma
Totalt är nu 23 platser bokade av 24.
Säfsens hemsida
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
| Skrivet av: | djn [2008-01-11 15:59] | |
|
 |
| djn och Emma anmäler sig. Anländer torsdag kväll och stannar till lördag lunch. Till kvällen väntar 30års-kalas. |
| Skrivet av: | Linda [2008-01-09 21:36] | |
|
 |
| Linda och Erik anmäler sig. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-12-13 13:39] | |
|
 |
| Rättning, hockeyn är på torsdagen, obligatoriskt avdelningsmöte på fredagen. |
| Skrivet av: | Hasse [2007-12-10 19:14] | |
|
 |
| Hans och Ulla Jonhed. Åker to em/kväll. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-12-10 15:27] | |
|
 |
| Synd att man bokat upp sig på hockeymatch den fredagen, Färjestad-Frölunda. Fast jag har iofs ingen skidutrustning heller.. måste till att handla det också... |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-12-10 12:57] | |
|
 |
Jag vill också gärna med!
Tänkte de flesta åka på torsdag morgon eller kväll? |
| Skrivet av: | stina [2007-12-06 21:09] | |
|
 |
| Jag vill följa med!! |
| Skrivet av: | Kristin j [2007-12-06 17:12] | |
|
 |
| Kristin & Oskar vill gärna med! |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-12-05 22:13] | |
|
 |
| Jag gör som bror min och anmäler mig. |
| Skrivet av: | Örjan [2007-12-05 22:04] | |
|
 |
| Jag följer gärna med! |
| Skrivet av: | Sara K [2007-12-05 17:48] | |
|
 |
| Sara K anmäler sig |
| Skrivet av: | Kattis [2007-12-05 17:07] | |
|
 |
| Kattis och Johan ska med |
[Tillbaka]
|
|