INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn.... 2008-01-10 08:19 

Skidläger i Säfsen 24-27/1
Återigen beger vi oss till Säfsen i slutet av januari för att åka lite skidor. För anmälan gäller först till kvarn och sker genom att kommentera denna nyhet.

Boende:
Tre "Timmerstuga Säfsen" (6 bäddar) är bokade. Utrustning m.m. se mer info

Resa:
Egna bilar. Det är 15,4 mil enkel resa och tar cirka 2 h och 15 min. Kostanden för resan görs upp mellan dem som samåker.

Mat:
Lagas på plats eller förbereds hemma. Varje stuga samordnar detta själva och gör själva upp om kostnaden.

Kostnad:
Självkostnadspris vilket är 1995 kr/stuga + resa och mat.

Anmälan är bindande (om det inte finns någon annan som kan ta platsen)

(11 dec) Jag har precis bokat den 4:e stugan. Kul att så många vill följa med!

Anmälda:
Janne
Axel
Bergmans x 6 = en stuga
Kattis
Johan L
Sara K
Örjan
Susanne E
Kristin J
Oskar
Stina
Per Jonhed
Ulla Jonhed
Hans Jonhed
Linda
Erik H
Norse
Emma

Totalt är nu 23 platser bokade av 24.


Säfsens hemsida


Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2137


  [Tillbaka

Kommentarer 12 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: djn [2008-01-11 15:59]
djn och Emma anmäler sig. Anländer torsdag kväll och stannar till lördag lunch. Till kvällen väntar 30års-kalas.

Skrivet av: Linda [2008-01-09 21:36]
Linda och Erik anmäler sig.

Skrivet av: Peiza [2007-12-13 13:39]
Rättning, hockeyn är på torsdagen, obligatoriskt avdelningsmöte på fredagen.

Skrivet av: Hasse [2007-12-10 19:14]
Hans och Ulla Jonhed. Åker to em/kväll.

Skrivet av: Peiza [2007-12-10 15:27]
Synd att man bokat upp sig på hockeymatch den fredagen, Färjestad-Frölunda. Fast jag har iofs ingen skidutrustning heller.. måste till att handla det också...

Skrivet av: Pionhed [2007-12-10 12:57]
Jag vill också gärna med!

Tänkte de flesta åka på torsdag morgon eller kväll?

Skrivet av: stina [2007-12-06 21:09]
Jag vill följa med!!

Skrivet av: Kristin j [2007-12-06 17:12]
Kristin & Oskar vill gärna med!

Skrivet av: Susanne E [2007-12-05 22:13]
Jag gör som bror min och anmäler mig.

Skrivet av: Örjan [2007-12-05 22:04]
Jag följer gärna med!

Skrivet av: Sara K [2007-12-05 17:48]
Sara K anmäler sig

Skrivet av: Kattis [2007-12-05 17:07]
Kattis och Johan ska med



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]