1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn.... 2008-01-10 08:19 

Skidläger i Säfsen 24-27/1
Återigen beger vi oss till Säfsen i slutet av januari för att åka lite skidor. För anmälan gäller först till kvarn och sker genom att kommentera denna nyhet.

Boende:
Tre "Timmerstuga Säfsen" (6 bäddar) är bokade. Utrustning m.m. se mer info

Resa:
Egna bilar. Det är 15,4 mil enkel resa och tar cirka 2 h och 15 min. Kostanden för resan görs upp mellan dem som samåker.

Mat:
Lagas på plats eller förbereds hemma. Varje stuga samordnar detta själva och gör själva upp om kostnaden.

Kostnad:
Självkostnadspris vilket är 1995 kr/stuga + resa och mat.

Anmälan är bindande (om det inte finns någon annan som kan ta platsen)

(11 dec) Jag har precis bokat den 4:e stugan. Kul att så många vill följa med!

Anmälda:
Janne
Axel
Bergmans x 6 = en stuga
Kattis
Johan L
Sara K
Örjan
Susanne E
Kristin J
Oskar
Stina
Per Jonhed
Ulla Jonhed
Hans Jonhed
Linda
Erik H
Norse
Emma

Totalt är nu 23 platser bokade av 24.


Säfsens hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2137


Skrivet av:

Jan Johansson