|
1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn....
| 2008-01-10 08:19 |
Skidläger i Säfsen 24-27/1 Återigen beger vi oss till Säfsen i slutet av januari för att åka lite skidor. För anmälan gäller först till kvarn och sker genom att kommentera denna nyhet.
Boende: Tre "Timmerstuga Säfsen" (6 bäddar) är bokade. Utrustning m.m. se mer info
Resa: Egna bilar. Det är 15,4 mil enkel resa och tar cirka 2 h och 15 min. Kostanden för resan görs upp mellan dem som samåker.
Mat: Lagas på plats eller förbereds hemma. Varje stuga samordnar detta själva och gör själva upp om kostnaden.
Kostnad: Självkostnadspris vilket är 1995 kr/stuga + resa och mat.
Anmälan är bindande (om det inte finns någon annan som kan ta platsen)
(11 dec) Jag har precis bokat den 4:e stugan. Kul att så många vill följa med!
Anmälda: Janne Axel Bergmans x 6 = en stuga Kattis Johan L Sara K Örjan Susanne E Kristin J Oskar Stina Per Jonhed Ulla Jonhed Hans Jonhed Linda Erik H Norse Emma
Totalt är nu 23 platser bokade av 24.
Säfsens hemsida
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2137
Skrivet av:

Jan Johansson
|