|
KFUM:s Julmarknad! Since 1890! Nu på lördag!
| 2007-12-05 15:50 |
I alla (nåja, många och långa) tider har orienterarna varit stommen på KFUM:s Julmarknad. Förhoppningsvis även 2007!
Du som inte fått någon uppgift: Ta vägen förbi Centrumgården, d.v.s. Betelkyrkans fritidsgård, Köpmangatan vid Våghustorget, granne med Träffpunkt/Åhléns. Träffas, fika, ta lite lotter, fynda på loppis, handla lite hantverk, lyssna på julkonsert o.s.v. 10.00 - c:a 14.00. Känner du för attgöra en insats? Hör av dig till Birgitta el. Lasse Arlebo. Har de fullt schema har undertecknad några uppgifter. Går också att anteckna sig nedan som synes.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|