KFUM:s Julmarknad! Since 1890! Nu på lördag! 2007-12-05 15:50 

I alla (nåja, många och långa) tider har orienterarna varit stommen på KFUM:s Julmarknad. Förhoppningsvis även 2007!

Du som inte fått någon uppgift: Ta vägen förbi Centrumgården, d.v.s. Betelkyrkans fritidsgård, Köpmangatan vid Våghustorget, granne med Träffpunkt/Åhléns. Träffas, fika, ta lite lotter, fynda på loppis, handla lite hantverk, lyssna på julkonsert o.s.v. 10.00 - c:a 14.00. Känner du för attgöra en insats? Hör av dig till Birgitta el. Lasse Arlebo. Har de fullt schema har undertecknad några uppgifter. Går också att anteckna sig nedan som synes.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2136


Skrivet av:

Lars Hellstrandh