INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
ÄNDRAD TRÄNING LÖRDAG 2007-11-26 23:49 

Lördagens långpass är flyttad till Skärmarboda. Långpasset blir "The 7-hill run" med uppvärmning och nedjogg innebärande grov orientering mot tydliga punkter med syftet att ge fler möjlighet att ge synpunkter på den tilltänkta 5-dagarsterrängen norr om Skärmarboda.

Samling 10:00 vid starten av Skärmarboda stigsystem. Från Örebro, efter första rastplatsen norr om Mogetorp, tag vänster, följ vägen ca 500 m.

Medtag A3 plastficka och gärna penna för kommentering av terrängen.

Vätska kommer att finnas efter ca halva banan.

Var noga med överdrag, inget inomhusombyte...




Skrivet av:

Erik Göthlin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2133


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da Silva [2007-11-30 10:58]
Jag hade tänkt komma, men kan inte... :-(

Ni får tala om ifall det är något parti av området ni inte hinner springa igenom så åker jag upp och kollar av det en senare dag.

Skrivet av: stefan [2007-11-30 10:45]
Jag ska dit också! Finns både bil eller så tar jag plats!

Skrivet av: Emma [2007-11-30 10:15]
Jag åker gärna med. Springer dock nog inte mer än ca 90 min...

Skrivet av: Piraten [2007-11-30 9:43]
Jag kommer!

Någon som vill samåka?



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]