|
ÄNDRAD TRÄNING LÖRDAG
| 2007-11-26 23:49 |
Lördagens långpass är flyttad till Skärmarboda. Långpasset blir "The 7-hill run" med uppvärmning och nedjogg innebärande grov orientering mot tydliga punkter med syftet att ge fler möjlighet att ge synpunkter på den tilltänkta 5-dagarsterrängen norr om Skärmarboda.
Samling 10:00 vid starten av Skärmarboda stigsystem. Från Örebro, efter första rastplatsen norr om Mogetorp, tag vänster, följ vägen ca 500 m.
Medtag A3 plastficka och gärna penna för kommentering av terrängen.
Vätska kommer att finnas efter ca halva banan.
Var noga med överdrag, inget inomhusombyte...
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
|
 |
Jag hade tänkt komma, men kan inte... :-(
Ni får tala om ifall det är något parti av området ni inte hinner springa igenom så åker jag upp och kollar av det en senare dag. |
| Skrivet av: | stefan [2007-11-30 10:45] | |
|
 |
| Jag ska dit också! Finns både bil eller så tar jag plats! |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-30 10:15] | |
|
 |
| Jag åker gärna med. Springer dock nog inte mer än ca 90 min... |
| Skrivet av: | Piraten [2007-11-30 9:43] | |
|
 |
Jag kommer!
Någon som vill samåka? |
[Tillbaka]
|
|