ÄNDRAD TRÄNING LÖRDAG 2007-11-26 23:49 

Lördagens långpass är flyttad till Skärmarboda. Långpasset blir "The 7-hill run" med uppvärmning och nedjogg innebärande grov orientering mot tydliga punkter med syftet att ge fler möjlighet att ge synpunkter på den tilltänkta 5-dagarsterrängen norr om Skärmarboda.

Samling 10:00 vid starten av Skärmarboda stigsystem. Från Örebro, efter första rastplatsen norr om Mogetorp, tag vänster, följ vägen ca 500 m.

Medtag A3 plastficka och gärna penna för kommentering av terrängen.

Vätska kommer att finnas efter ca halva banan.

Var noga med överdrag, inget inomhusombyte...



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2133


Skrivet av:

Erik Göthlin