|
GYMPA 5/11
| 2007-11-04 16:20 |
Måndag 5/11 så drar vi igång med träningen som passar alla. Ta i och kämpa efter egen förmåga eller så mycket som ledarna kräver av dig! Vi ses kl 18:00 på Karl-Johanskolan.
Första gången kommer bli ett stationsgympapass.
Vi ses!
GYMPALEDARNA
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|