GYMPA 5/11 2007-11-04 16:20 

Måndag 5/11 så drar vi igång med träningen som passar alla. Ta i och kämpa efter egen förmåga eller så mycket som ledarna kräver av dig!
Vi ses kl 18:00 på Karl-Johanskolan.

Första gången kommer bli ett stationsgympapass.

Vi ses!

GYMPALEDARNA



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2113


Skrivet av:

Stefan Aronsson