|
Klubbmöte efter Timmen 10 november
| 2007-11-01 10:24 |
Som vanligt har vi ett litet klubbmöte direkt efter Timmen vid intagandet av det egna fikat. Det blir en del information bl.a. om 5-dagars i Närke 2010. har du någon fråga eller fundering passa på att ta upp den.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|