Som vanligt har vi ett litet klubbmöte direkt efter Timmen vid intagandet av det egna fikat. Det blir en del information bl.a. om 5-dagars i Närke 2010. har du någon fråga eller fundering passa på att ta upp den.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2110