|
NATTUPPFÖLJNING 6 o 7 nov. Mässan stängd!
| 2007-10-31 08:32 |
Våra yngre ungdomar ska få uppleva ett par ggr Natt-OL innan vintern ägnas åt annat, t.ex löpning i Mässan. Den här gången är det tänkt att de ska få göra det med kvalificerad handledning! DU!
Veteraner, Oldies, Seniorer, Juniorer och Orangeisar: Ladda lamporna, ANMÄL ER NEDAN och ställ upp på Flugsnapparstigen 3 (Källérus)kom till TISDAG och/eller ONSDAG 18.00 för nattbanor i Varbergaskogen. Ungdomar: Nattorientering är häftigt! Slöa inte till! Fixa en lampa (finns billiga på Clas Ohlson) och ta chansen! Och missa inte TIMMEN lördagen 10 nov, dagen före Bodaborg! Det är så en KFUM-orienterare ska avsluta sin orienteringssäsong!
|
Kommentarer
| 15 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-11-06 16:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| LillGarpen kommer ikväll |
| Skrivet av: | stina [2007-11-05 23:16] | |
|
 |
| jag räknar med att komma imogron! |
|
 |
| kan tyvärr inte komma imorgon... |
|
 |
| Vad tänker jag med? Jag jobbar länge på tisdag och hinner antagligen inte till kl 18.00. Ska försöka få dit våra lampor i alla fall. |
| Skrivet av: | Anette C [2007-11-04 19:52] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag. Jag tar med alla lampor vi har, 4 st tror jag. |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-04 10:29] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag. |
|
 |
| jag kommer på tisdag |
| Skrivet av: | lovisa [2007-11-01 12:27] | |
|
 |
| Jag kommer nog båda dagarna. |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars H [2007-11-01 8:20] | |
|
 |
| Vi kommer på tisdag. |
|
 |
| Om debatten nedanför detta inlägg verkar frvirrad i förhållande till nyheten så beror det på att den (nyheten) är ordentligt redigerad sedan beskedet kom om den stängda mässan. Nu ska det bli kul att se namnen strömma in här ovan! |
| Skrivet av: | dg [2007-10-31 11:09] | |
|
 |
| dg>> dg>> 11/3?? Du menar väl 6/11?? |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-31 10:55] | |
|
 |
| Jag ska försöka komma på tisdag. |
| Skrivet av: | dg [2007-10-31 9:22] | |
|
 |
Det kommer inte att krocka med mässan, det är nämligen stängt där nästa vecka och troligen vecka 46 också. Förslaget var att istället köra träningen från Karlslund vid dessa två tillfällen. Men nu föreslår jag istället att alla samlas på Flugsnapparstigen 3 kl 18.30 den 11/3. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-10-31 9:22] | |
|
 |
| Jag kommer tisdag. |
[Tillbaka]
|
|