Våra yngre ungdomar ska få uppleva ett par ggr Natt-OL innan vintern ägnas åt annat, t.ex löpning i Mässan. Den här gången är det tänkt att de ska få göra det med kvalificerad handledning! DU! Veteraner, Oldies, Seniorer, Juniorer och Orangeisar: Ladda lamporna, ANMÄL ER NEDAN och ställ upp på Flugsnapparstigen 3 (Källérus)kom till TISDAG och/eller ONSDAG 18.00 för nattbanor i Varbergaskogen. Ungdomar: Nattorientering är häftigt! Slöa inte till! Fixa en lampa (finns billiga på Clas Ohlson) och ta chansen! Och missa inte TIMMEN lördagen 10 nov, dagen före Bodaborg! Det är så en KFUM-orienterare ska avsluta sin orienteringssäsong!
|