|
Anmälan till 5-dagars 2008
| 2007-10-25 20:43 |
Nu är det bara några dagar kvar till 1:a anmälningsstoppet till 5-dagars i Sälen. Anm avgiften skall vara betald till 1 nov om ni skall ha det billigaste alternativet.
Sedan blir det 115 kr dyrare för vuxna o 65 kr för ungdom. Nästa stopp är 1 mars 2008. Därefter ännu dyrare. Det är bokat 130 platser i Sälen för KFUMs del men ikväll är det bara 23 anmälda ???
Till anmälan på O-Ringens hemsida
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-25 21:48] | |
|
 |
| CG, kan vara så att flera har gjort som jag och lagt upp inbetalningen till sista dagen på internetbanken. Vill ju inte bli av med pengarna tidigare än nödvändigt... :) |
[Tillbaka]
|
|